Jak nadać agencji dostęp do Facebooka?

8 lipca 2021 Dodane przez

Zlecasz agencji reklamowej prowadzenie profilu firmowego lub przeprowadzenie kampanii?
Poniżej instrukcja krok po kroku wraz z zrzutami ekranu, które ułatwią Ci nadanie odpowiednich dostępów:

  1. Nadawanie dostępu do fanpage’a
  • Dodawana do fanpage’a osoba musi należeć do grona Twoich znajomych na Facebooku.
  • Przejdź do strony Twojego fanpage’a i kliknij Ustawienia strony w lewym dolnym rogu.
  • Kliknij Role na stronie w lewej kolumnie.
  • Wpisz imię i nazwisko lub adres e-mail w polu i wybierz odpowiednią osobę z wyświetlonej listy.
  • Kliknij opcję Reklamodawca, by wybrać rolę z rozwijanego menu.
  • Kliknij opcję Dodaj i wprowadź hasło, aby potwierdzić.

2. Nadawanie dostępu do konta reklamowego

Jeśli wyświetlałeś już reklamy na Facebooku pewnie masz już skonfigurowany Business Manager Facebooka. (Jeśli nie – zgłoś się do nas, zajmiemy się reklamą dla Twojej firmy! 😉

Jak nadać dostęp?

  • Możesz dodać do konta konkretną osobę lub nadać dostęp Partnerowi – Agencji.

Musisz dysponować identyfikatorem firmy partnera. Poproś więc wcześniej pracownika agencji o podanie takiego numeru. Danemu partnerowi lub osobie, przyporządkować możesz konkretne zasoby Twojego Business Managera, np. dostęp do fanpage’a (ominąć możesz wówczas cały podpunkt 1 i zrobić to tutaj), konta reklamowego, Pixela lub katalogu.