Niemal 700 leadów w pół roku dla dewelopera przy średnim koszcie za jeden kontakt nieprzekraczającym 9 zł

Deweloper działający na trójmiejskim rynku od 2006 roku. Buduje i sprzedaje domy jednorodzinne: wolnostojące, bliźniacze i szeregowe w okolicy Trójmiasta. Lokum, od początku swojej działalności, dąży do urzeczywistnienia wizji dostępnego budownictwa wysokiej jakości, opartego na sprawdzonych polskich materiałach. Każdy projekt realizuje wykwalifikowana kadra przy współpracy z doświadczonymi wykonawcami. W ciągu ostatnich 6 miesięcy mieliśmy przyjemność pomóc w sprzedaży domów z dwóch inwestycji: Zakątek Tuchomski oraz Błoga Bysewska.

Cele Kampanii ico kopia

Głównym celem naszych działań była pomoc w sprzedaży domów z aktualnych inwestycji. Kluczowe cele marketingowe obejmowały:

  • Zwiększenie widoczności dewelopera w mediach społecznościowych
  • Pozyskiwanie leadów na zakup nieruchomości
  • Zdobycie nowych obserwujących na Facebooku
  • Nakłonienie do interakcji z marką – komentarzy, udostępnień i polubień
Rozwiązanie ico kopia copy

Strategia Kampanii

W mediach społecznościowych tworzyliśmy content oraz prowadziliśmy kampanię Meta Ads, która obejmowała:

  • Kampanię wizerunkową – reklamy zwiększające aktywność dotycząca postów oraz ich zasięg
  • Kampanię skupiającą się na zdobyciu nowych obserwatorów na Facebooku
  • Kampanię z wykorzystaniem formularzy błyskawicznych – pozyskiwanie kontaktów (Lead Ads)

Równolegle prowadziliśmy kampanie Google Ads.

 

Realizacja Kampanii

W pierwszej kolejności skupiliśmy się na utworzeniu content planu, który zawierał treści dla potencjalnie zainteresowanych osób. W planie znalazły się:

  • Posty pokazujące ofertę dewelopera.
  • Aktualne promocje, oferty specjalne oraz bieżące informacje na temat dostępnych domów.
  • Luźne oraz merytoryczne treści związane z potrzebami potencjalnych Klientów.
  • Tematyczne posty z kalendarza świąt nietypowych.

Wybrane publikacje były promowane, tak by zwiększyć ich zasięg oraz zachęcić odbiorców do aktywności.

Przez 6 miesięcy regularnie publikowaliśmy content oraz prowadziliśmy wcześniej opisane kampanie, czuwając nad ich efektami i postępem w sprzedaży domów.

Kreacje Reklamowe

W kreacjach wykorzystywaliśmy różne formaty, takie jak:

  • Animacje
  • Grafiki 

Dostosowaliśmy je do różnych umiejscowień – biorąc pod uwagę zmianę rozmiaru ze względu na miejsce, w którym reklama pokazuje się odbiorcom. 

Do kreacji przygotowaliśmy odpowiednie treści, wykorzystując język korzyści i różnego rodzaju zabiegi marketingowe.

Efekty ico kopia copy 2

Budżet, Optymalizacja i Wyniki

Kampania była stale monitorowana i optymalizowana, aby uzyskać jak najlepsze wyniki. Skupiliśmy się na redukcji kosztu za pojedynczy kontakt oraz budowaniu społeczności poprzez aktywowanie odbiorców oraz pozyskiwanie nowych obserwatorów. Pracowaliśmy także nad kalorycznością leadów – jakością pozyskiwanych kontaktów.

 

Kampania przyniosła następujące rezultaty:

  • Nowi obserwatorzy profilu na Facebooku: 762.
  • Niski koszt aktywności użytkowników.
  • Przez 6 miesięcy zebraliśmy kontakt do 668 osób, co przełożyło się na efektywną sprzedaż domów z dwóch inwestycji.
  • Średni koszt pojedynczego kontaktu: 9 zł.
  • Wartość pozyskanego klienta: około 8 000 000 zł.

Wnioski

Kluczowymi czynnikami sukcesu były:

  • Przemyślany i angażujący content dostosowany do grupy odbiorców oraz aktualnych wydarzeń.
  • Ciekawe i różnorodne grafiki (animacje, zdjęcia, wizualizacje) oraz treści reklamowe.
  • Stałe monitorowanie i optymalizacja kampanii.

Z deweloperem Lokum współpracujemy  do tej pory i jesteśmy przekonani, że uda nam się pomóc w sprzedaży kolejnych inwestycji.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE