OPTYMALIZACJA I AUDYT

GOOGLE ADWORDS

Wypełnij formularz, a skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel, który prześle niezobowiązującą wycenę działań. Nawiązując z nami współpracę, otrzymujesz:

1

Pewność, że o działania audytowe i optymalizacyjne zadbają wykwalifikowani pracownicy posiadający certyfikaty Google Partners.

2

Przejrzyste raporty z prowadzonych działań.

3

W czasie audytu AdWords zostanie sprawdzona struktura kampanii, która ma niebagatelny wpływ na zarządzanie jej przebiegiem i osiągane efekty. Pod uwagę zostanie wzięta także zasadność stosowania konkretnego podziału i zostaną uwzględnione jego korekty.

4

Na życzenie instalujemy bogate narzędzia analityczne i służące automatyzacji marketingu.

5

Dedykowanego opiekuna, który jest odpowiedzialny za audyt i optymalizację, zapewnia Ci wsparcie i odpowiada na wszystkie Twoje pytania.

    Jeśli jesteś zainteresowany kampanią na Google AdWords, wypełnij formularz kontaktowy i skontaktuj się z nami.

    CO ROBIMY?

    ico kopia
    Linki sponsorowane

    Wyświetlaj swoje reklamy użytkownikom w wynikach wyszukiwania Google dokładnie wtedy, gdy będą wpisywali frazy związane z Twoimi produktami lub usługami.

    ico kopia copy
    Reklamy w sieci reklamowej

    Dzięki Google Display Network możesz wyświetlać swoje banery reklamowe w konkretnych serwisach internetowych lub profilując odbiorcę na podstawie np. cech demograficznych, zainteresowań albo filmów wideo, jakie ogląda na Youtube.

    ico kopia copy 2
    Remarketing

    Klient był na Twojej stronie, ale nie dokonał konwersji? Dzięki remarketingowi możliwe jest zidentyfikowanie użytkowników odwiedzających Twoją stronę www, a następnie przekonanie ich do zakupu dzięki skierowanej do nich dedykowanej treści reklamowej.

    ico kopia copy 3
    Reklama wideo na YouTube

    Masz materiał wideo, z którym chcesz dotrzeć do jak największej liczby osób? YouTube z 19 miliardami unikalnych użytkowników na świecie jest do tego najlepszym miejscem.

    ico
    Zakupy Google

    Pozwól użytkownikom łatwo znaleźć Twoje produkty dzięki platformie Google Merchant Center. Twoje reklamy będą wyświetlać się w Zakupach Google, w wynikach wyszukiwania niezależnie od reklam tekstowych oraz w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google (np. Youtube czy wyszukiwarce grafiki Google)

    Jesteś zainteresowany współpracą w zakresie Google AdWords?

    CASE STUDIES

    gamedog

    Jak pobiliśmy rekord sprzedaży w Game Dog Performance Nutrition?

    Jak pobiliśmy rekord sprzedaży w Game Dog Performance Nutrition?

    Zobacz projekt
    zajawka-sm-mieszkanicznik

    Jak pobiliśmy rekord frekwencji?

    Jak pobiliśmy rekord frekwencji?

    Zobacz projekt
    zajawka-adwords-britenet

    Promocja usług IT na rynku niemieckim

    Promocja usług IT na rynku niemieckim

    Zobacz projekt
    zajawka-adwords-mazda

    Jak obniżyliśmy koszty w kampaniach dla lokalnych dealerów Mazdy?

    Klient zgłosił się do nas z zadaniem dotarcia do nowych potencjalnych klientów przy niższych niż dotychczas kosztach z kliknięcie i 1000 wyświetleń reklamy.

    Zobacz projekt
    zajawka-sm-dwie-korony

    Promocja nowego filmu ,,Dwie Korony”

    Promocja nowego filmu ,,Dwie Korony”

    Zobacz projekt
    zajawka-sm-fleet-center

    Jak skutecznie reklamować firmę z sektora motoryzacyjnego?

    Jak skutecznie reklamować firmę z sektora motoryzacyjnego?

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-aldent

    Aldent - kompleksowa kampania reklamowa sieci gabinetów stomatologicznych

    Aldent

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-inbud-faro

    Konkurs na Facebooku dla Inbud Faro

    Inbud Faro

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-kolbe

    Akcja crowdfundingowa #zrzutkanamaksa. Fundacja Filmowa im. św. Maksymiliana Kolbe

    Fundacja Filmowa im. św. Maksymiliana Kolbe

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-modne-duze-rozmiary

    Kampania Facebook Ads dla Modnych Dużych Rozmiarów

    Modne Duże Rozmiary

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-odkryj-auto

    Cykliczne promocje na Facebooku dla Odkryj-Auto

    Odkryj-Auto

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-pl-fon

    Aplikacja voucherowa dla PL FON

    PL FON

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-seat-la-tomatina

    Jak promowaliśmy La Tomatinę dla Seata?

    Seat

    Zobacz projekt
    ad-sm-miniatura-vacans-oleil

    Konkurs na Facebooku dla VacansOleil

    VacansOleil

    Zobacz projekt
    zajawka-grafika-fleetcenter

    Kompleksowe opracowanie identyfikacji wizualnej Fleet Center

    Fleet Center

    Zobacz projekt
    grafika-miniatura-ubiius

    Opracowanie identyfikacji wizualnej
    kancelarii UBIIUS

    UBI IUS

    Zobacz projekt
    grafika-miniatura-poland-premium

    Opracowanie identyfikacji wizualnej
    marki Poland Premium

    Poland Premium

    Zobacz projekt
    grafika-miniatura-lingua

    Nowa koncepcja graficzna identyfikacji
    Lingua Kids Club

    Lingua Kids Club

    Zobacz projekt
    grafika-miniatura-mpw

    Kompleksowe opracowanie
    identyfikacji wizualnej MPW

    MPW

    Zobacz projekt
    grafika-miniatura-lafolia

    Identyfikacja wizualna
    dla firmy LaFolia

    LaFolia

    Zobacz projekt

    Chcesz zrealizować podobny projekt?

    NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    Dlaczeo warto skorzystać z naszej oferty audytu i optymalizacji?

    Bardzo dużą rolę ze względów wizerunkowych, jak i sprzedażowych odgrywa prowadzenie kampanii Google AdWords. Dzięki reklamie w wyszukiwarce, oferta Twojego produktu może docierać bezpośrednio do osób wykazujących zainteresowanie podobnymi usługami. Jednak, aby reklama mogła dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej i mogła być skuteczna, kampania musi zostać odpowiednio zoptymalizowana.

    Prowadzisz kampanię AdWords, ale czy Twoje działania są skuteczne? Czy nie popełniasz żadnych błędów? Skorzystaj z audytu AdWords i sprawdź jakość prowadzonych kampanii.

    Audyt AdWords pozwoli na dogłębne przeanalizowanie prowadzonych kampanii i zniwelowanie popełnianych błędów. To z kolei pozwoli poprawić jakość kampanii i w większym stopniu spełniać założenia. Popełnianie nawet drobnych błędów może skutkować znaczącym obniżeniem jakości reklam i gorszym docieraniem do odpowiedniej grupy docelowej. Dzięki audytowi AdWords można zniwelować niepotrzebne kliknięcia i polepszyć sposób zarządzania budżetem reklamowym. Lepsze zoptymalizowanie kampanii oznacza skuteczniejsze dotarcie z ofertą do użytkowników, a to z kolei zwiększa szansę na wzrost sprzedaży produktów i usług w sieci.
    W czasie audytu zostanie zweryfikowany przepływ informacji między usługami Google. Prowadzenie efektywnej kampanii to nie tylko działania na koncie AdWords. Istotne jest także połączenie z Google Analytics, a także opcja autotagowania kampanii oraz importu danych. W czasie audytu zostanie sprawdzone połączenie z kontem YouTube, Google Play, Google Search Console oraz Google Merchant Center.

    Przeprowadzając audyt AdWords, specjalista sprawdzi kluczowe wskaźniki – konwersje, średnie CPC, współczynnik klikalności, współczynnik odrzuceń oraz Wynik Jakości. Przy uporządkowanej strukturze kampanii i kont można z powodzeniem przeprowadzać analizy oraz optymalizację.

    Co więcej, specjalista przeanalizuje stosowane słowa kluczowe pod kątem zgodności z produktem i reklamowaną branżą. W przypadku nietrafności słów kluczowych, kampania reklamowa nie będzie miała szansy zarabiać. Istotne będzie także zweryfikowanie wykluczających słów kluczowych i schematów dopasowań.

    Na skuteczność i odbiór reklam ma sposób ich napisania. W czasie audytu zostanie sprawdzona jakość stylistyczna reklam i ich poprawność techniczna. Pod lupę zostanie wzięty schemat nagłówków, wyświetlany adres URL oraz końcowy URL. Warto pamiętać, iż treść powinna być napisana językiem korzyści i wywierać dobre wrażenie na użytkownikach.

    W czasie audytu AdWords zostanie sprawdzona struktura kampanii, która ma niebagatelny wpływ na zarządzanie jej przebiegiem i osiągane efekty. Pod uwagę zostanie wzięta także zasadność stosowania konkretnego podziału i zostaną uwzględnione jego korekty.

    Audyt AdWords będzie odpowiednim rozwiązaniem, jeżeli chcesz zweryfikować prace agencji reklamowej wykonującej kampanię dla Twojej firmy oraz kiedy samodzielnie prowadzone działania nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Audyt pozwoli wdrożyć zmiany, które przyniosą większą skuteczność reklamowania się w sieci.

    ZAPYTAJ O AUDYT I OPTYMALIZACJĘ GOOGLE ADWORDS

      Wypełnij formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą.

      Chcę napisać wiadomość

      Zobacz, z jakich kampanii reklamowych możesz skorzystać

      Google Ads
      Facebook
      Projekty Graficzne
      Pozycjonowanie stron www i sklepów