Ponad 3,5 miliarda ludzi korzysta dziś z Internetu, a niemal 2,5 miliarda spośród nich to aktywni użytkownicy mediów społecznościowych. To ogromny potencjał biznesowy również dla Twojej firmy – pomożemy Ci go wykorzystać.

Od lat pracujemy na sukces różnych marek: dużych i zupełnie małych, początkujących i tych o ugruntowanej pozycji. Zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Prowadzimy kampanie AdWords, promujemy firmy w mediach społecznościowych, pozycjonujemy strony www, zajmujemy się realizacją różnorodnych projektów graficznych, a także kompleksowym opracowywaniem identyfikacji wizualnej.

Cele biznesowe naszych Klientów realizujemy, wykorzystując różne kanały dystrybucji w sieci: social media, witryny internetowe, blogi, serwisy, fora. Zazwyczaj integrujemy też rozmaite formy komunikacji oraz sposoby dystrybucji wartościowych treści.

Dostarczane przez nas strategie są indywidualnie opracowywane zgodnie z wymogami i specyfiką konkretnej branży. Właśnie dlatego przynoszą spodziewane efekty i przekładają się na sprzedaż. Niezależnie od tego, czy chcesz wzmocnić świadomość marki, przekierować ruch na swoją stronę firmową, zwiększyć zasięg, wygenerować leady sprzedażowe czy wzmocnić konwersję – jesteśmy w stanie tak dopasować naszą ofertę, by najlepiej odpowiadała Twoim potrzebom.

JAK PRACUJEMY?

Badanie możliwości
Plan działania
Realizacja i analiza
Badanie możliwości

Na początku analizujemy i sprawdzamy wszystkie opcje rozwoju. Poznajemy specyfikę branży i lokalizujemy nisze rynkowe. Przyglądamy się konkurencji. Oceniamy pozycję firmy, marki naszego Klienta, staramy się poznać jej mocne i słabe strony, a następnie wyznaczamy cele.

Plan działania

W kolejnym kroku przygotowujemy szczegółowy plan działania i ustalamy harmonogram prac. Indywidualnie dobieramy środki i narzędzia odpowiadające potrzebom konkretnego Klienta i jego firmy. Projekt kampanii przedstawiamy Zleceniodawcy i po wcześniejszym uzgodnieniu nanosimy ewentualne zmiany oraz poprawki.

Realizacja i analiza

Kiedy strategia zostanie opracowana i zaakceptowana przez Klienta, wdrażamy projekt. Cały czas monitorujemy i analizujemy efektywność podejmowanych działań. O ich wynikach informujemy w systematycznie przesyłanych raportach. Zleceniodawca ma również możliwość zgłaszania ewentualnych uwag.