Jakie treści publikować w social mediach?

29 kwietnia 2022 Dodane przez

Jakie treści publikować na firmowych social mediach? To zależy od tego, jaki masz cel! Jakie posty robić w zależności od Twojego celu?

Chcę pozyskiwać nowych obserwujących twórz treści, które będą wartościowe dla Twojej grupy docelowej, treści edukacyjne, infografiki, rolki, współpracuj z innymi twórcami, którzy są interesujący dla Twojej grupy.

Chcę pozyskiwać polubienia pod postami rozwiązuj problemy Twojej grupy docelowej, „quick wins”, pokazuj realne zdjęcia np. z pracownikami, zorganizuj konkurs, publikuj proste, lekkie, estetyczne treści.

Chce więcej komentarzy zadawaj pytania, pytaj o doświadczenia, zahaczaj o tematy na czasie, a nawet te kontrowersyjne, zorganizuj konkurs, w którym uczestnik musi skomentować pod postem.
Chce zwiększyć zasięg publikuj rolki, cytaty, memy, konkursy, lekkie treści.

Chce by moje posty zapisywano
publikuj wartościowe posty, checklisty, tutoriale, zestawienia produktów, raporty, podsumowania, diagramy, inspiracje, dodaj ikonkę + treść „Zapisz ten post”, by dodatkowo zachęcić odbiorcę do zapisania.

Chce, by moje treści były udostępniane publikuj cytaty, inspiracje, zabawne treści, memy, posty w stylu „Czy wiesz, że…”, „Oznacz znajomego który…”.

Chce budować zaufanie do mojej marki publikuj relacje, filmiki, backstage, pokazuj swoich pracowników, biuro, zdobywane certyfikaty, opowiadaj o historii firmy, udostępniaj pozytywne opinie, rób live’y.

Chce zwiększyć sprzedaż organizuj live’y, webinary, promocje, pokazuj zastosowanie produktu.

Dzięki tym wskazówkom strategia Twojej marki będzie bardziej spójna i skuteczniejsza. Przyspieszysz też tworzenie treści na swoje social media!

Pamiętaj też, że organiczne zasięgi są zazwyczaj bardzo niskie – docierasz wówczas tylko do ułamka Twoich obserwujących do osób, które same wejdą na Twoje social media. By zwiększyć moc posta warto go dodatkowo płatnie promować. Na Facebooku i Instagramie możesz wybrać cel promocji np. zasięg, aktywność pod postem, odwiedziny profilu.




Źródło:
https://www.instagram.com/skuteczny_marketing