Jak nadać agencji dostęp do TikToka?

25 sierpnia 2023 Dodane przez

Jeśli Twoja marka zaczyna się rozwijać na TikToku, ale potrzebujesz kogoś, kto zajmie się płatnymi działaniami, nie wahaj się oddać sterów agencji. Dzięki ich doświadczeniu i wiedzy na temat TikToka, możesz mieć pewność, że Twoja kampania reklamowa przyciągnie uwagę użytkowników i przyniesie pożądane wyniki. Oczywiście, pierwszym krokiem jest nadanie agencji dostępu do Twojego profilu i konta reklamowego TikTok, ale nie martw się – przeprowadzimy Cię przez ten proces szybko i bezboleśnie. Zaufaj nam i pozwól, abyśmy pomogli Ci w osiągnięciu sukcesu na TikToku!

Jak założyć firmowego TikToka?

Załóż swoje konto firmowe na TikToku już teraz! To proste i szybkie – tak jak zakładanie konta osobistego. Wystarczy, że zarejestrujesz się na aplikacji, podając swój adres e-mail, nazwę użytkownika oraz wiek. Dzięki temu, że Twoje konto będzie oficjalnym profilem Twojej firmy, zyskasz nie tylko większą widoczność, ale również dostęp do narzędzi marketingowych na TikToku. Następnie należy zmienić konto zwykłe na firmowe. Dzięki temu będziesz mieć dostęp do szczegółowych danych dotyczących swoich widzów, co pozwoli Ci na lepsze dopasowanie treści do ich oczekiwań i preferencji. Możliwość analizowania zachowań użytkowników to ogromna zaleta, która pozwoli Ci na rozwijanie się i tworzenie coraz lepszych video dla swojej społeczności. Jak krok po kroku zmienić kontro na PRO?

1. Uruchom aplikację.

2. Wybierz „Profil” z dolnego paska.

3. Następnie wybierz trzy kreski w prawym górnym rogu, czyli „Ustawienia”.

4. W menu wybierz  „Zarządzaj kontem”.

5. Kliknij „Przełącz na konto PRO”

6. W kolejnym kroku kliknij „Kontynuuj”.

7. Kolejno wybierz kategorię dla konta, na przykład Media i rozrywka (dzięki temu Twoje treści będą wyświetlane użytkownikom zainteresowanym daną tematyką).

8. W ostatnim kroku wpisz numer telefonu, na który otrzymasz kod potwierdzający – i to wszystko!

Jak nadać agencji dostęp do TikToka?

Najlepszą metodą pod kątem bezpieczeństwa jest przypięcie firmy jako partnera. Dzięki temu możesz precyzyjnie określić uprawnienia i role, jakie marketerzy będą pełnić na Twoim koncie, czy to jako reklamodawcy, analitycy czy moderatorzy. Korzystając z tej możliwości nie musisz udostępniać swoich danych logowania osobom zewnętrznym, co podnosi bezpieczeństwo Twojej firmy.

Jak to zrobić? Procedura jest podobna do przypinania konta TikTok do własnego Business Center – wystarczy zeskanować kod QR wygenerowany przez agencję, którego celem jest prośba o dołączenie do Twojego profilu jako reklamodawcy lub moderatora. Następnie musisz zatwierdzić prośbę.

Udostępnianie konta agencji reklamowej krok po kroku

  1. W Business Center należy wybrać zakładkę Assets i konta reklamowe
  2. Następnie, należy podzielić się z Agencją ID konta reklamowego, widocznego pod nazwą konta.
  3. Agencja będzie prosić o dostęp do konta poprzez przycisk „Dodaj konto reklamodawcy”. W powiadomieniach Business Center (ikona dzwonka) pojawi się komunikat z prośbą o przyznanie dostępu.