Jak skontaktować się z Facebookiem?

10 czerwca 2021 Dodane przez

Masz problem ze swoim kontem na Facebooku?
Pojawił się na nim jakiś błąd i nie wiesz jak go rozwiązać?
Z tego artykułu dowiesz się jak zgłosić problem do Facebooka jako osoba prywatna lub z poziomu konta biznesowego i porozmawiać z osobą z Supportu!

Jak zgłosić problem jako osoba prywatna?

Możesz wysłać zgłoszenie w sprawie błędu lub porozmawiać z Supportem Facebooka!
Facebook nie posiada konkretnego adresu mailowego, pod którym można się skontaktować i zgłosić dany problem. Udostępnia formularz, gdzie możesz to zrobić jako prywatny użytkownik.

Można zgłaszać tu między innymi problemy:
– naruszenia prywatności, podejrzane wiadomości lub komentarze
– dotyczące korzystania lub prowadzenia grup
– z Messengerem
– dotyczące działań na Marketplace
– z korzystaniem z relacji na Facebooku
– z publikowaniem/edycją dodawanych postów.

By zgłosić problem z konta prywatnego kliknij strzałkę w prawym górnym rogu. W menu rozwijanym pojawi Ci się zakładka Pomoc i wsparcie > Zgłoś problem.

 

Jak zgłosić problem z poziomu konta biznesowego?

By zgłosić problem ze swoją stroną firmową, kontem reklamowym lub firmowym należy kliknąć w ten link: https://business.facebook.com/help.
Podstrona to Centrum pomocy Facebooka, gdzie można odnaleźć artykuły dotyczące często spotykanych problemów i tego, jak można je rozwiązać samodzielnie.

By uruchomić czat z pracownikiem Supportu należy kliknąć w przycisk „Pierwsze kroki”.

Znajdziesz tu popularne tematy pomocy – być może uda Ci się rozwiązać problem samodzielnie, postępując zgodnie ze wskazówkami. Jeśli w chcesz porozmawiać z konsultantem Facebooka znowu kliknij przycisk „Pierwsze kroki”.

Należy wybrać tu zasoby, których dotyczy Twój problem – konto reklamowe, strona na Facebooku, Menedżer firmy lub konto na Instagramie.

Po podaniu swojego maila, telefonu i krótkiego opisu, czego dotyczy Twój problem (można też załączyć zrzuty lub filmik nagranego ekranu) uzyskasz możliwość porozmawiania z konsultantem na czacie. Czat otworzy się w aplikacji Messenger na Facebooku.

O czym należy pamiętać kontaktując się z Facebookiem?

– Facebook nie ma konkretnego adresu email, gdzie można zgłosić problem. Zainicjowanie kontaktu z konsultantem możliwe jest wyłącznie poprzez Facebooka. Po zgłoszeniu problemu przez formularz, gdy np. problem nie może zostać rozwiązany od razu i wymaga głębszego przyjrzeniu się sprawie przez konkretny dział – pracownik może zamknąć okno czatu i kontaktować się później mailowo na wskazany adres.

– Nie ma konkretnego numeru, pod który można zadzwonić by porozmawiać z Supportem. Nawet jeśli Facebook skontaktuje się z nami telefonicznie (przy wypełnianiu formularza podajemy swój numer kontaktowy), to numery, z których wykonywane są połączenia to tylko połączenia wychodzące. Nie ma możliwości oddzwonienia na ten numer.

– Pracownik Facebooka nigdy nie poprosi cię o podanie hasła