Promocja nowego filmu ,,Dwie Korony”

„Dwie Korony” w reżyserii Michała Kondrata to pierwszy film fabularyzowany ukazujący nieznane dotąd fakty z życia świętego Maksymiliana Kolbe. Światowa premiera obrazu odbyła się 22.05.2017 o godz. 20.00 w kinie Olimpia 3, pozakonkursowo – podczas 70. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes.

Problem

Producent filmu KONDRAT-MEDIA wraz z reżyserem Michałem Kondratem zwrócili się do nas, byśmy zajęli się promocją polskiego filmu „Dwie Korony” podczas światowej premiery w Cannes, jak i po jej zakończeniu. Naszym głównym celem było dotarcie do jak największej grupy odbiorców i poszerzenie grona zainteresowanych filmem o świętym.

Rozwiązanie

Nasze działania rozpoczęliśmy od założenia fanpage’a filmu na Facebooku.
Tworzyliśmy i promowaliśmy angażujące wpisy z wideorelacjami z Cannes, zdjęciami z planu filmowego, recenzjami pierwszych widzów i animacjami. Treści były sformułowane w taki sposób, by obrazem zainteresować wszystkich odbiorców, nie tylko osoby religijne. Posty dodatkowo udostępnialiśmy na fanpage’u Fundacji św. Maksymiliana Kolbe, która pomagała w zebraniu środków na produkcję filmu.

Efekty

W ciągu zaledwie miesiąca posty osiągnęły łączny zasięg przeszło 700 tysięcy wyświetleń. Dotarliśmy do ponad pół miliona odbiorców, pozyskując powyżej 3 tysiący fanów i 3100 osób obserwujących. Film cieszy się wielkim zainteresowaniem, nie tylko wśród osób religijnych. Fani wysyłają wiadomości, zamieszczają komentarze i donoszą, że nie mogą doczekać się polskiej premiery filmu, która odbędzie się 13 października 2017.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?