Materiały na targi branżowe
dla firmy Hydroidea
Wyzwanie
Naszym zadaniem było opracowanie materiałów identyfikacji wizualnej, które mają służyć firmie podczas targów branżowych. Hydroidea jest producentem ekologicznych preparatów do oczek wodnych i stawów kąpielowych. Zajmuje się także projektowaniem, budową i rewitalizacją zbiorników wodnych oraz jezior.
Rozwiązanie
Wiedzieliśmy, że musimy znaleźć rozwiązania łączące w sobie świeżość i naturalność z nowoczesnością i stabilnością. Zdecydowaliśmy się na wyraziste projekty, dobrej jakości zdjęcia. Postanowiliśmy komunikować się jasnymi, stonowanymi kolorami, szczególnie bielą i jasnym odcieniem błękitu.
![](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/08/hydroidea-ulotki.png)
![hydroidea-rolup](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/08/hydroidea-rolup.png)
Reklama zewnętrzna i małe formy reklamowe
Stworzyliśmy spójne projekty banerów zewnętrznych, ulotek i roll-upów. Zaprojektowaliśmy także reklamy prasowe. Wszystkie produkty firmy, ich opisy, ceny oraz zdjęcia spięliśmy w jeden elegancki katalog.
![](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/08/hydroidealeftimage.jpg)
![](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/08/hydroidearighttimage.jpg)
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?