Konkurs na Facebooku dla VacansOleil

Na profilu firmowym polskiego oddziału biura przed nadchodzącym długim wiosennym weekendem przeprowadziliśmy konkurs „Bitwa o Majówkę”. Założeniem akcji była promocja marki w okresie przedwakacyjnym, a jednocześnie zwiększenie świadomości i wiedzy o firmie wśród odbiorców.

Problem

Na profilu firmowym polskiego oddziału biura przed nadchodzącym długim wiosennym weekendem przeprowadziliśmy konkurs „Bitwa o Majówkę”. Założeniem akcji była promocja marki w okresie przedwakacyjnym, a jednocześnie zwiększenie świadomości i wiedzy o firmie wśród odbiorców.

Rozwiązanie

Działania rozpoczęliśmy od wyjątkowego rodzaju kampanii, tzw. kampanii teaserowej. Na Facebooku pojawiła się zapowiedź konkursu, ale bez szczegółowych danych (np. daty rozpoczęcia zabawy). Dodatkowe informacje podaliśmy po kilku dniach, a w chwili startu akcji zintensyfikowaliśmy działania promocyjne. Przez tydzień, codziennie zadawaliśmy 2 pytania zamknięte. Posty konkursowe publikowaliśmy o różnych (niespodziewanych dla uczestników) godzinach.

Efekty

Nasze działania doprowadziły do znacznego zwiększenia ruchu na fanpage’u. Uczestnicy regularnie odwiedzali profil, sprawdzając, czy zamieściliśmy już pytania konkursowe, a jednocześnie oglądali promocyjne posty z propozycjami wakacyjnych wyjazdów przygotowanych przez biuro. Na fanpage’u przybyło 445 fanów, a konkurs spotkał się z zainteresowaniem ze strony aż 448 osób. Co istotne, udało nam się dotrzeć do ludzi realnie zainteresowanych ofertą VacansOleil i tematyką podróży, gdyż po zakończeniu kampanii aktywność na profilu znacznie wzrosła, a nasz Klient odnotował większą liczbę rezerwacji kempingów na okres wakacji.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE