Konkurs na Facebooku dla VacansOleil
Na profilu firmowym polskiego oddziału biura przed nadchodzącym długim wiosennym weekendem przeprowadziliśmy konkurs „Bitwa o Majówkę”. Założeniem akcji była promocja marki w okresie przedwakacyjnym, a jednocześnie zwiększenie świadomości i wiedzy o firmie wśród odbiorców.
![ad-sm-vacans-oleil](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/ad-sm-vacans-oleil.jpg)
![ico kopia](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-4.png)
Na profilu firmowym polskiego oddziału biura przed nadchodzącym długim wiosennym weekendem przeprowadziliśmy konkurs „Bitwa o Majówkę”. Założeniem akcji była promocja marki w okresie przedwakacyjnym, a jednocześnie zwiększenie świadomości i wiedzy o firmie wśród odbiorców.
![ico kopia copy](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-copy-4.png)
Działania rozpoczęliśmy od wyjątkowego rodzaju kampanii, tzw. kampanii teaserowej. Na Facebooku pojawiła się zapowiedź konkursu, ale bez szczegółowych danych (np. daty rozpoczęcia zabawy). Dodatkowe informacje podaliśmy po kilku dniach, a w chwili startu akcji zintensyfikowaliśmy działania promocyjne. Przez tydzień, codziennie zadawaliśmy 2 pytania zamknięte. Posty konkursowe publikowaliśmy o różnych (niespodziewanych dla uczestników) godzinach.
![ico kopia copy 2](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-copy-2-1.png)
Nasze działania doprowadziły do znacznego zwiększenia ruchu na fanpage’u. Uczestnicy regularnie odwiedzali profil, sprawdzając, czy zamieściliśmy już pytania konkursowe, a jednocześnie oglądali promocyjne posty z propozycjami wakacyjnych wyjazdów przygotowanych przez biuro. Na fanpage’u przybyło 445 fanów, a konkurs spotkał się z zainteresowaniem ze strony aż 448 osób. Co istotne, udało nam się dotrzeć do ludzi realnie zainteresowanych ofertą VacansOleil i tematyką podróży, gdyż po zakończeniu kampanii aktywność na profilu znacznie wzrosła, a nasz Klient odnotował większą liczbę rezerwacji kempingów na okres wakacji.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?