Jak promowaliśmy La Tomatinę dla Seata?

Seat Espanola Motor – kielecki dealer aut jednego z największych koncernów motoryzacyjnych postanowił zorganizować charytatywne wydarzenie (dochód przeznaczono na schronisko dla zwierząt) wzorowane na hiszpańskiej „La Tomatinie”, czyli bitwie na pomidory. Zabawa miała być połączona z promocją salonowych nowości – premierowych: Leona FR i Leona Cupra.

Problem

Naszym zadaniem była promocja wydarzenia na Facebooku – dotarcie do miłośników motoryzacji, podróży oraz Hiszpanii, zachęcenie ich do przybycia do miasteczka Seata w Kielcach i wzięcia udziału w zabawie.

Rozwiązanie

W ramach kampanii regularnie informowaliśmy o wydarzeniu, podkreślając jego unikalność. Zaproszenie skierowane było nie tylko do wszystkich interesujących się samą bitwą, ale też do tych, którzy na Rynku w Kielcach chcieli spędzić przyjemnie czas przy dobrej muzyce i konkursach.

Efekty

Dzięki kampanii promocyjnej na Facebooku niemal 300 osób dołączyło do wydarzenia. Niecodzienna zabawa przyciągnęła sporą rzeszę zainteresowanych, którzy wzięli udział w starciu lub po prostu przyszli na nie popatrzeć, przy okazji zapoznając się z ofertą kieleckiego dealera Seata.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE