Jak promowaliśmy La Tomatinę dla Seata?
Seat Espanola Motor – kielecki dealer aut jednego z największych koncernów motoryzacyjnych postanowił zorganizować charytatywne wydarzenie (dochód przeznaczono na schronisko dla zwierząt) wzorowane na hiszpańskiej „La Tomatinie”, czyli bitwie na pomidory. Zabawa miała być połączona z promocją salonowych nowości – premierowych: Leona FR i Leona Cupra.
![ad-sm-seat-la-tomatina](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/ad-sm-seat-la-tomatina.jpg)
![ico kopia](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-4.png)
Naszym zadaniem była promocja wydarzenia na Facebooku – dotarcie do miłośników motoryzacji, podróży oraz Hiszpanii, zachęcenie ich do przybycia do miasteczka Seata w Kielcach i wzięcia udziału w zabawie.
![ico kopia copy](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-copy-4.png)
W ramach kampanii regularnie informowaliśmy o wydarzeniu, podkreślając jego unikalność. Zaproszenie skierowane było nie tylko do wszystkich interesujących się samą bitwą, ale też do tych, którzy na Rynku w Kielcach chcieli spędzić przyjemnie czas przy dobrej muzyce i konkursach.
![ico kopia copy 2](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-copy-2-1.png)
Dzięki kampanii promocyjnej na Facebooku niemal 300 osób dołączyło do wydarzenia. Niecodzienna zabawa przyciągnęła sporą rzeszę zainteresowanych, którzy wzięli udział w starciu lub po prostu przyszli na nie popatrzeć, przy okazji zapoznając się z ofertą kieleckiego dealera Seata.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?