Jak obniżyliśmy koszty w kampaniach dla lokalnych dealerów Mazdy?

Mazda jest jednym z największych klientów Combo Marketing. Duży koncern motoryzacyjny to liczący się gracz nie tylko na rynku krajowym czy europejskim, ale także globalnym. Zaproszenie nas do współpracy przy realizacji kilku ważnych projektów wdrażanych na terenie Polski było wyróżnieniem, ale też sporym wyzwaniem.

Problem

Nasz zespół został zaangażowany do poprowadzenia kampanii banerowej kilku modeli Mazdy. Akcja miała aktywizować użytkowników (którzy już raz odwiedzili polską stronę koncernu) i zachęcać ich do zamówienia jazdy próbnej. Celem było również umocnienie świadomości marki wśród lokalnych społeczności (w Łodzi, Kielcach, Lublinie)

Rozwiązanie

Kampania spotkała się ze sporym zainteresowaniem. Przygotowane dla poszczególnych modeli
(Mazdy 3, 6, CX3, CX5, MX5) 
banery wyświetlały się na portalach z wiadomościami lokalnymi. Skierowane były również do użytkowników, których wcześniejsze akcje w sieci sugerowały zainteresowanie zakupem samochodu.

Efekt

Najważniejszym rezultatem kampanii było obniżenie kosztów wyświetleń reklamy. Dzięki zaproponowanemu przez nas rozwiązaniu dotarcie do potencjalnego klienta okazało się wielokrotnie tańsze niż w kampaniach realizowanych wcześniej przez klienta.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?