Konkurs na Facebooku dla Inbud Faro

Inbud Faro jest hurtownią działającą od ponad dwudziestu lat na rynku lubelskim. Zajmuje się sprzedażą felg stalowych, aluminiowych oraz opon. Współpracę z lokalnym liderem rozpoczęliśmy w 2014 roku. Podejmowane działania dotyczyły przede wszystkim promocji firmy w mediach społecznościowych.

Problem

Przed zbliżającymi się w 2014 roku Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Brazylii zaproponowaliśmy Klientowi przeprowadzenie konkursu tematycznego związanego z tym sportowym wydarzeniem. Do wygrania były 23 markowe piłki Adidas. Celem było „ożywienie” fanpage’a.

Rozwiązanie

Akcję zaplanowano na 2,5 tygodnia. W zabawie należało odpowiadać na zamieszczane na profilu pytania. Nasza firma zajęła się pełną obsługą konkursu, czyli:

  • stworzeniem jego koncepcji,
  • przygotowaniem specjalnej aplikacji,
  • opracowaniem regulaminu,
  • promowaniem konkursu,
  • kontrolowaniem przebiegu zabawy,
  • wyłonieniem zwycięzców.
Efekty

Konkurs wzbudził ogromne zainteresowanie wśród odbiorców. Według ostatecznych podliczeń w zabawie uczestniczyło łącznie ponad 700 internautów, a na profilu odnotowaliśmy znaczny wzrost liczby aktywnych fanów. Pojawiło się ich aż 1500.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE