Konkurs na Facebooku dla Inbud Faro
Inbud Faro jest hurtownią działającą od ponad dwudziestu lat na rynku lubelskim. Zajmuje się sprzedażą felg stalowych, aluminiowych oraz opon. Współpracę z lokalnym liderem rozpoczęliśmy w 2014 roku. Podejmowane działania dotyczyły przede wszystkim promocji firmy w mediach społecznościowych.
![ad-sm-inbud-faro](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/ad-sm-inbud-faro.jpg)
![ico kopia](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-4.png)
Przed zbliżającymi się w 2014 roku Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej w Brazylii zaproponowaliśmy Klientowi przeprowadzenie konkursu tematycznego związanego z tym sportowym wydarzeniem. Do wygrania były 23 markowe piłki Adidas. Celem było „ożywienie” fanpage’a.
![ico kopia copy](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-copy-4.png)
Akcję zaplanowano na 2,5 tygodnia. W zabawie należało odpowiadać na zamieszczane na profilu pytania. Nasza firma zajęła się pełną obsługą konkursu, czyli:
- stworzeniem jego koncepcji,
- przygotowaniem specjalnej aplikacji,
- opracowaniem regulaminu,
- promowaniem konkursu,
- kontrolowaniem przebiegu zabawy,
- wyłonieniem zwycięzców.
![ico kopia copy 2](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2017/11/ico-kopia-copy-2-1.png)
Konkurs wzbudził ogromne zainteresowanie wśród odbiorców. Według ostatecznych podliczeń w zabawie uczestniczyło łącznie ponad 700 internautów, a na profilu odnotowaliśmy znaczny wzrost liczby aktywnych fanów. Pojawiło się ich aż 1500.
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?