Kompleksowe opracowanie identyfikacji wizualnej Fleet Center

Wyzwanie

Fleet Center zgłosiło się do nas, by z okazji 15 lat swojej działalności odświeżyć wizerunek marki, nadać jej nowoczesności i bardziej profesjonalnego wyglądu. Naszym zadaniem była rewitalizacja logo, zaprojektowanie nowego layoutu strony oraz stworzenie wszystkich elementów identyfikacji wizualnej niezbędnych dla firmy.

Rozwiązanie

Wypożyczalnia działa na terenie całej Polski, daje możliwość wynajmu długo- i krótkoterminowego zarówno małych, tanich aut, samochodów marek premium, jak i pojazdów dostawczych. Z tego względu wszystkie elementy identyfikacji wizualnej powinny trafiać zarówno do klienta indywidualnego, jak i biznesowego.W projektach musieliśmy więc podkreślić dynamikę, szybkość i profesjonalizm działań firmy.

Inteligentny obiekt wektorowy
logo1 logo2
folder

Logo i akcydensy

Zachowując ogólny charakter logo, poprawiliśmy jego estetykę, by wyglądało bardziej profesjonalnie – dopracowaliśmy sygnet, pokusiliśmy się o zmianę kolorystyki i opracowaliśmy nowy logotyp.

Spójna komunikacja to podstawa w budowaniu rozpoznawalności i profesjonalnego wizerunku marki, dlatego stworzyliśmy dla Klienta także projekt wizytówki oraz papieru firmowego.

Materiały dla biznesu

Klientami i partnerami handlowymi Fleet Center są często duże firmy, wynajmujące samochody na kilka lat. Stworzyliśmy więc projekt profesjonalnej prezentacji oferty. Firma należy do jednego z największych holdingów motoryzacyjnych w Polsce – Grupy PTH, jest więc obecna na niezliczonych targach i eventach. Zadbaliśmy, by była rozpoznawalna i odróżniała się od konkurencji, tworząc projekt roll-upu oraz ulotki.

rollup
Grupa 2

Reklama zewnętrzna

Firma posiada 11 placówek w całej Polsce, dlatego ważne było dla nas, by konsekwentnie budować rozpoznawalność marki, używając elementów reklamy zewnętrznej. Zaprojektowaliśmy banery reklamowe, naklejki na witryny, tablice na elewacje oraz naklejki na busy firmowe.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE