Jak pobiliśmy rekord frekwencji?

„Mieszkanicznik” jest stowarzyszeniem zrzeszającym właścicieli nieruchomości na wynajem. Od paru lat w kilkunastu miastach (również zagranicznych) organizuje ono spotkania, podczas których uczestników zaznajamia się z zagadnieniami dotyczącymi nieruchomości. Raz do roku w trakcie ogólnopolskiego Kongresu „Mieszkaniczników” prowadzone są liczne wykłady tematyczne i odbywają się minitargi. Jest to największa tego typu impreza w Polsce. Dlatego z przyjemnością podjęliśmy się promocji VIII edycji tego eventu, który odbył się w 2016 roku w łódzkiej hali EXPO.

Problem

Jak nietrudno się domyślić, głównym założeniem kampanii było dotarcie do jak największej liczby osób potencjalnie zainteresowanych wzięciem udziału w wydarzeniu i skłonienie ich do zapisów.

Rozwiązanie

By osiągnąć cel, nawiązaliśmy kontakt z administratorami grup na Facebooku, które dotyczyły wynajmu mieszkań w różnych miastach Polski. W obrębie grup publikowaliśmy posty informujące o zbliżającym się evencie. Jednocześnie prowadziliśmy kampanię Facebook Ads docierającą do szerszego grona osób interesujących się wynajmem nieruchomości. W tym celu utworzyliśmy zestawy reklam różniące się grupą odbiorców, do których kierowaliśmy przekaz. Dzięki testom A/B wyłowiliśmy najskuteczniejsze targety i to na nich skupiliśmy środki w kolejnych tygodniach trwania promocji.

Efekty

Niewątpliwym sukcesem kampanii było to, że jeśli chodzi o frekwencję, VIII Kongres okazał się rekordowym w dotychczasowej historii eventu.

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE