Wyzwanie
Nasze zadanie opierało się na stworzeniu projektu graficznego responsywnej witryny, który stałby się wyznacznikiem dla pozostałych elementów identyfikacji wizualnej. Jednym z celów stało się również uproszczenie systemu rezerwacji aut w taki sposób, by był on bardziej intuicyjny i przyjazny użytkownikowi.
Rozwiązanie
Zgodnie z założeniami wykonaliśmy unikalny model graficzny strony. Projekt stał się później bazą dla stworzenia pozostałych komponentów wizualnych funkcjonujących zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i zewnętrznej (reklama outdoorowa). Z powodzeniem uprościliśmy system rezerwacji do zaledwie 3 kroków.
![](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/www-fleet-center_05-min.jpg)
![](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/www-fleet-center_06-min.jpg)
![](https://www.combomarketing.pl/wp-content/uploads/2018/09/www-fleet-center_07-min.jpg)
Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?