Identyfikacja wizualna
dla firmy LaFolia

Wyzwanie

Nowo powstająca firma zajmująca się produkcją folii, opakowań i wyrobów z tworzyw sztucznych zwróciła się do nas o przygotowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej marki. Wyzwanie polegało na graficznym opracowaniu materiałów marketingowych.

Rozwiązanie

W ramach współpracy zespół naszych grafików opracował księgę znaku, która stała się podstawą do wykonania szablonów pozostałych materiałów reklamowych. Zaprojektowaliśmy wizytówki, papier i koperty firmowe, teczkę, tablicę informacyjną, roll-up oraz stopkę mailową.

lafolia-ulotki

Materiały dla biznesu

La Folia jako nowa firma potrzebowała materiałów, które pozwoliłyby jej wyróżnić się na tle konkurencji, a jednocześnie wykreować unikalny, rozpoznawalny wizerunek. Kolejną kwestią po stworzeniu ogólnej koncepcji było stopniowe zdobywanie pozycji, budowanie renomy.

Mając na względzie te wytyczne, opracowaliśmy spójne, zgodne ze wskazaniami księgi znaku wzory materiałów reklamowych dla biznesu. Część z nich w wersji drukowanej została wzbogacona elementem dekoracyjnym w postaci lakieru punktowego.

Logo i akcydensy

Bazując na ogólnych założeniach przedstawionych nam przez Klienta, przygotowaliśmy 3 wersje logo. Ostatecznie wybrany został wariant w stylistyce retro wykorzystujący intensywne, nasycone odcienie czerni i czerwieni. Logo pojawia się również jako element ozdobny na innych materiałach. Niektóre szablony graficzne (ulotek, szyldu, dwustronnych wizytówek) zostały przygotowane tak, by dawały się łatwo edytować.

lafolia—identyfikacja-wizualna

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE