Wyzwanie

Mazda Night Run to charytatywne imprezy biegowe organizowane przez Mazdę w dwóch miastach: Kielcach i Lublinie. Podczas wydarzeń przeprowadzane są konkursy, w których jedna z nagród to nowa Mazda CX-5. Naszym zadaniem było utworzenie strony internetowej dla wydarzenia, logo, banerów do kampanii AdWords oraz grafik do dark postów na Facebooku.

Rozwiązanie

Tworząc projekt landing page’a, postanowiliśmy rozróżnić kolorystycznie wydarzenia w poszczególnych miastach – Lublin (czerwony), Kielce (niebieski). Buttony w tych odcieniach odsyłają do dwóch podstron typu One Page. Bloki tekstowe przeplatają się z sekcjami zachęcającymi do działania – wzięcia udziału w biegu. By strona była bardziej atrakcyjna, dodaliśmy: zegar odliczający dni do wydarzenia, mapę Google pokazującą trasę biegu oraz oś czasu z planem imprezy.

Zobacz też:

Jak obniżyliśmy koszty w kampaniach dla
lokalnych dealerów Mazdy?

Chcesz zrealizować podobny projekt w swojej firmie?

INNE REALIZACJE