Wyświetlaj swoje reklamy użytkownikom w wynikach wyszukiwania Google dokładnie wtedy, gdy będą wpisywali frazy związane z Twoimi produktami lub usługami.
Projektowanie banerów
GOOGLE ADS / AdWords
Remarketing i kampanie AdWords to współcześnie jedne z najpopularniejszych narzędzi służących promocji w sieci. Przy stosunkowo niewielkim budżecie pozwalają osiągnąć wysoką skuteczność i naprawdę zadowalające wyniki, jeśli chodzi o konwersję. Nic dziwnego, że po tę formę reklamy sięgają zarówno małe firmy, dysponujące niewielkim budżetem, jak i potężni giganci zatrudniający własnych marketingowców.
Na efektywność podejmowanych działań w znacznym stopniu wpływa graficzna forma reklam. Estetyczne, ciekawe, dobrze zaprojektowane banery AdWords przyciągają wzrok i zachęcają do działania. Właśnie dlatego warto tworzyć je umiejętnie.
Typowy baner reklamowy to cyfrowa wersja reklamy. Ma formę pliku o określonym rozmiarze i pojemności. Składa się z grafiki i tekstu. Jego zadanie jest proste: przyciągnąć wzrok odbiorcy, zapoznać z komunikatem i zachęcić do działania (wciśnięcia guzika, przejścia na stronę docelową).
Jednymi z najbardziej popularnych banerów są banery statyczne, które zapisuje się w formatach JPG, JPEG lub PNG. To z reguły pojedyncze obrazki wyświetlane odbiorcy przez określony czas. Banery miewają również formę niezbyt skomplikowanej animacji (plik GIF), a dzięki technologii Flash przypominają niekiedy krótkie filmiki. Ruchome obrazy znacznie lepiej zwracają na siebie uwagę, ale przy dłuższym wyświetlaniu witryny okazują się dla użytkowników męczące.
Projektując banery, należy zwrócić uwagę dobór barw i ogólną spójność kolorystyczną, która wpływa na to, jak odbieramy dany obraz. Odcienie powinny nawiązywać do innych elementów identyfikacji wizualnej danej firmy, ale też wywoływać określone, pożądane reakcje lub emocje u odbiorców (wzbudzać zaufanie, zachęcać do działania, dawać poczucie pewności).
Dla firm, które chciałyby skorzystać z tego typu reklamy, najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie projektowania banerów AdWords profesjonalnemu studiu projektowemu Combo Marketing. Zespół naszych specjalistów pracujących w agencji dobierze i przygotuje odpowiednie grafiki, stworzy hasła i teksty, wskaże dopasowane tematycznie strony internetowe, na których warto wyświetlać daną reklamę.
Profesjonalnie zaprojektowany logotyp firmy. Logo powinno nawiązywać do produktów lub usług lub do branży, w jakiej działa firma.
Call to action, czyli wezwanie do działania. Ten element jest kluczowy, gdyż zachęca klienta do określonego działania, np. sprawdź naszą ofertę, zamów, zadzwoń itd.
Informacja o akcji promocyjnej – na grafice powinny znajdywać się takie informacje jak: nazwa promocji, data, czas trwania, miejsce, co jest przedmiotem promocji, kod rabatowy i inne ważne informacje dla potencjalnych zainteresowanych osób. Kod promocyjny powinien być łatwy do zapamiętania.
Unikalna korzyść – na banerze reklamowym Google Ads powinna być zawarta korzyść, jaką otrzyma osoba korzystająca z oferty produktów lub usług. Zdjęcie produktu wraz z ceną.
CO ROBIMY?


Dzięki Google Display Network możesz wyświetlać swoje banery reklamowe w konkretnych serwisach internetowych lub profilując odbiorcę na podstawie np. cech demograficznych, zainteresowań albo filmów wideo, jakie ogląda na Youtube.

Klient był na Twojej stronie, ale nie dokonał konwersji? Dzięki remarketingowi możliwe jest zidentyfikowanie użytkowników odwiedzających Twoją stronę www, a następnie przekonanie ich do zakupu dzięki skierowanej do nich dedykowanej treści reklamowej.

Masz materiał wideo, z którym chcesz dotrzeć do jak największej liczby osób? YouTube z 19 miliardami unikalnych użytkowników na świecie jest do tego najlepszym miejscem.

Pozwól użytkownikom łatwo znaleźć Twoje produkty dzięki platformie Google Merchant Center. Twoje reklamy będą wyświetlać się w Zakupach Google, w wynikach wyszukiwania niezależnie od reklam tekstowych oraz w witrynach partnerów w sieci wyszukiwania Google (np. Youtube czy wyszukiwarce grafiki Google)